Ez a oldal is sütiket használ!

Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Te is hozzájárulsz a sütik használatához. Tudj meg többet! ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

Tájékoztatás zavartalan működésről!

Tájékoztatás zavartalan működésről!

Működünk!

Biztos, hogy értesültél arról, hogy egészségvédelem és a biztonság érdekében Kormányunk ismét korlátozó intézkedéseket vezetett be, mely intézkedések november 11-én léptek hatályba. Ahogy tavasszal, most is figyelemmel követjük a fejleményeket és folyamatosan tájékoztatunk a működésünket érintő változásokról. FRISS: Sajnos minket is elér a vírus, így az elmúlt időszakban korlátozottan voltunk elérhetőek (11.20-12.02.)

A fentiek tükrében 2020.11.18-ától az alábbi intézkedéseket vezetjük be, annak érdekében, hogy cégünk dolgozóinak biztonságát megóvjuk, illetve fenntartható módon biztosítani tudjuk működésünket, ezzel együtt Partnereink kiszolgálását, valamint áruellátását zavartalanul elvégezhessük.

Meggyőződésünk, hogy intézkedéseink biztosítani tudják gazdasági működőképességünket, még akkor is, ha egyes lépések átmeneti kellemetlenséget okoznak akár Kollégáink, akár Ügyfeleink számára.

Cégünk vezetése úgy határozott, hogy mindennemű személyes érintkezési lehetőséget beszállítóinkkal, szolgáltatóinkkal és Ügyfeleinkkel felfüggesztünk (kivéve kiszállítások) és áttérünk a telefonos, illetve a videokonferencián keresztül lebonyolított megbeszélésekre, tárgyalásokra. Biztosak vagyunk abban, hogy ilyen formában is sikeres egyeztetéseket, megállapodásokat köthetünk egymással, biztosítva az üzletfolytonosságot. Ezt a módszert addig követjük, amíg a helyzet megkívánja, és természetesen kedvező változás esetén haladéktalanul visszatérünk a közvetlenebb kapcsolattartási formára.

2020. november 20 - december 02. között zalaegerszegi szaküzletünkben személyes átvételre nincs lehetőség!

Fenti intézkedés semmilyen formában nem érinti a kiszállításos megrendeléseket, ezeket továbbra is Szolgáltatóink (futárszolgálatok, illetve raklapos áruszállítók) fogják kézbesíteni!

 

Kérünk, hogy mindennemű kérdést vagy napi ügyintézést elektronikus úton (e-mail), vagy telefonon végezz ügyfélszolgálatunkkal!
Ügyfélszolgálatunk mindent megtesz annak érdekében, hogy ez az átmeneti változás a lehető legkisebb mértékben legyen érezhető Ügyfeleink számára.

Segítsékképpen az elérhetőségek:
Ügyfélszolgálati
Telefon: +36 70 324 1680
E-mail: ugyfelszolgalat@it-global.hu

Kérjük megértéseteket és türelmeteket a kialakult helyzet kezelési kapcsán! Mindannyiunk közös érdeke, hogy cégeink működőképességét – lehetőségeinkhez mérten  – biztosítani tudjuk, minden igyekezetünkkel azon leszünk, hogy együttműködésünk folyamatos maradhasson!

Összefoglalva mindaddig, amíg külső körülmény vagy hatósági rendelet nem kényszerít bennünket drasztikus lépésekre, a körülményekhez való alkalmazkodás mellett a normál működést tartjuk fent!

Kitartó egészséget kíván, az IT-Global Business csapata

Tartalomhoz tartozó címkék: covid-19
Az oldal tetejére